Hemma

Har nu varit hemma precis en vecka. Det har denna gång betytt en vecka med jetleg, det är faktiskt först idag som jag börja känna mig normal igen. Som ni sett har vi haft en helt underbar semester. Inga sjukdommar eller förkylningar denna gången. Mina luftvägar har varit helt rena och jag har kunnat andas helt normal, har varit jätte skönt. Men efter bara en dag hemma så slog det igen. Facit känns som att det är nåt här som jag inte gillar...Och tyvärr är det nog så att det är mina missar som är iallafall en av orsakerna. Inatt har jag sovit i ett stor städat sovrum med dörren stängd och i morse när jag vaknade så var det en helt annan känsla *suck* Så nu blir det att sova utan kissar i sängen hädanefter, jag hoppas det stannar vid det. Ska testa att ha en luftfuktare ett tag ockå, ska bara ordna den först.
 
För övrigt rullar livet på, Bosse har åkt till Göteborg igen men det är sista gången han är nere nu sen ska han jobba här hemma i allafall ett tag, sen får vi se. 
Jag blev uppringd och erbjuden jobb idag. Kul känsla men jag har inte tänkt byta jobb, Han som ringde ville att jag skulle börja köra taxi igen, köra taxi i Nordingrå och ullånger, men som sagt inget för mig längre, men kul iallafall.
 
I morgon är det jobb som gäller och sen ska jag försöka ta mig upp till lilla mamma någon dag hoppas på att jag får ihop det denna vecka eller absolut senast nästa vecka. Ska även nu under våren se till att ta mig upp till Umeå för att hälsa på min bror men det får nog vänta tills älskade syster också åker upp. 
 
Som sagt livet rullar på, vi går snart in i den för oss hektiska tiden på jobbet. Det är när våren kommer och alla sommarstuge ägare och turister kommer, blir mycket jobb som vanligt men det är en rolig tid och min trädgård ska jag nog hinna med iallafall.
Våren är ju underbar här ute vi har lite bygg projekt och en hel del ute projekt så jag är övertygad om att det kommer bli en helt underbar vår
 
Nu lite nedladdning i soffan, trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas, hoppas det räcker med att inte kissarna sover i sovrummet...så jobbigt det skulle bli annars! Kram på dig..

2013-03-19 @ 14:45:59
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0