Dag 3 på smärtis

Vi är ett härligt gäng. Sammanlagt 11 st från Övik, Docksta, Hemsön och runt Sundsvalls trakten. Alla har vi i stort samma problem, en smärta som vi ska lära oss leva och arbeta med. Det är tuffa dagar och jag är otroligt glad att jag inte behöver åka och jobba på torsdagar och fredagar utan kan ha mina hem uppgifter i lugn och ro. I dag började jag med gym kl 0730, sängen jag har på hotellet är inte den bästa för mig utan alltför mjuk och jag har ont redan när jag vaknar.

Idag hade värken inte lust överhuvudtaget att ge med sig och sådan värk tar ju på både psyke och annat så jag har varit otroligt trött hela efter middagen.

Efter gym passet hade vi lektion och pratade Anatomi och efter lunch var det dax för Basal kroppskännedom, sist idag blev det avslappningsövningar och gissa vem som tog tillfället iakt då för o sova lite...Vaknade av att jag låg där på golvet och snarkade...pinsamt, men skönt

Nu är jag hemma och gissa vad det blir då?? Jo klass 1 varning för storm läge....Jamen jag tror jag blir galen kan det inte vara slut snart, vi hade ju så fin vinter förra veckan. 5 cm snö och 10 grader kallt, precis som det ska vara på vintern.

Ska ta itu med min fina skänk i morgon igen, Åka in till jobbet en sväng nån dag, får väl se när beror lite på när Bosse kommer med flyget och naturligtvis vilket väder det är. Frivilligt åker jag inte en meter om det är snö storm. Men nu blir det faktiskt sängen, orkar inte mera, jag behöver vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0