Besviken

Det finns ingenting som gör mig så besviken som människor, vänner, släktingar ja alla olika typer av människor som inte kan se sitt eget ansvar i olika saker.

Jag vet att jag skrivit det tidigare men gör det igen. Att ha ett förhållande handlar om att ge och ta. Spelar ingen roll vad det är för förhållande om det är mellan vänner, släktingar, i kärlek m.m
Om jag har någon som försöker på olika sätt nå kontakt så vet jag att det är även upp till mig om förhållandet ska fungera. Man kan inte bara tro att det hela tiden är upp till en enda person.

Man måste alltså gå halva vägen, även om det är jobbigt många ggr.

Varför skriver jag då så här? Hela sanningen ska jag inte berätta. Jag kommer nog att få ta skit ändå. Men när någon inte förstår det jag skrivit här ovanför, MAN MÅSTE IBLAND GÅ HALVA VÄGEN!!!
 När man bara kastar skit trots att man får både det ena o det andra för att det alltid ska vara på den enes vis, det handlar om otacksamhet och säkert mycket mera. Det är inte mig det handlar om utan något helt annat men ta åt sig den som vill, jag tycker att det är både otacksamt och odrägligt och det står jag för.

Ett förhållande kan aldrig vara på bara den enes villkor.

Visst be om hjälp men va tacksam för den hjälp man får o inte förbannad för den hjälp man själv tyckte man skulle fått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0