Snart..

Japp snart är det dax, bara 5 dagar kvar sen lyfter vi mot underbara Thailand igen. Nu känns det faktiskt som att vi gjort rätt för det, o kanske Bosse mera än jag kan jag tänka. Han som sliter i Göteborg och bara får komma hem ibland. Nu i helgen iallafall kommer han hem för han går på semester på fredag, jag ska ju iallafall även göra måndag på smärtis.

I helgen ska vi packa våra väskor och förbereda både hemmet, katterna och oss själva på borta varo.

I dag kom mitt nya sim kort till mobilen. När jag åker till Thailand använder jag ju HolidayPhone. En smart grej som gör att våra nära och kära alltid kan få tag i oss. De kan ringa billigt till oss och vi kan ringa billigt till dom dessutom kan man numera även surfa med deras sim kort.

I morgon ska jag ta itu med snön som kommit under tiden jag varit på smärtis i sundsvall, inget idealiskt göra för mig just nu men man vill ju gärna ta sig ut och in. Nu är det snart dax för att få sova i sin egen säng och det känns helt underbart kan jag säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0