Bönhamn i vinterskrud

En helt vanlig dag i Bönhamn 2012 då kan det se ut så här. Det var i torsdags jag tog en promenad och då kändes det verkligen som en riktig vinterdag



Som vanligt när jag tar en promenad har jag ju oftast sällskap


Och vi kan konstatera att just nu hänger det inte så mycket nät som ska rengöras  på Gisten, och isen ligger i hamnen, det ser ganska kallt ut


Det är ingen loppis i sjöboden och ingen grillning på grundhällan


Men idag lyser solen och det dropppar från taken, då ser allting helt plötsligt varmare ut. Jag tar en promenad och till och med gamle Limpar orkar sig på att följa med. Så skönt så  jag dammar av min eldningstunna och njuter av att elda det gamla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0