Semester

Är tillbakan igen efter en helt underbar vecka med min bästa vän i Egypten. Vi har varit i Hurghada och solat och badat. Har aldrig varit där tidigare så det var en upplevelse. Bilder säger väl mer än tusen ord så jag sätter in lite bilder



Tittar ni ordentligt här så ser ni en fena, men det är ingen haj utan en delfin men tyvärr var de lite svåra att få med ordentligt på bild.




Faktiskt ganska god mat, eller...iallafall ätbar


utsikt från hotellstranden



vårt hotell


Som sagt, ingen storslagen natur eller dyl men att åka dit för att sola, bada och snorkla är det ju fantastiskt. Men det är väl inget land som jag kommer att tråna efter att åka tillbaka till. Möjligtvis att jag åker till Sharm el Sheik som jag hört mycket om, men Hurghada..Nej.
En eftermiddag följde vi med på en gratis rundtur och då bla till gamla Hurghada. Usch säger jag bara. När vi kom och gick där för att kolla så kommer det en stor, o då menar jag STOR råtta springande nästan över mina fötter. Ni som känner mig vet ju om min rädsla för dessa djur, för mig kändes det nästan som en nära döden upplevelse, dit åker jag aldrig mera.

Nu väl hemma igen ligger jag nerbäddad i sängen. Vi blev sjuka när vi kom hem. Carina har åkt på nån typ av magbakterie och jag har nångon typ av infektion i kroppen. 39 graders feber och orolig mage. Jag är så in i döden slut på, det finns absolut ingen energi till nåt överhuvudtaget. Trodde ju att jag skulle komma hem utvilad för jag var ju slut innan vi åkte, men min energi vill inte infinna sig. Trött, ledsen och hängig överlag *suck* Nåja jag intar sängläge igen och hoppas, hoppas hoppas att min styrka och energi ska komma tillbaka. Måste kanske ta mig i väg o kolla min sänka snart

Kommentarer
Postat av: Mia

Men usch då...det var ju inte bra att du blev så sjuk!

Håller tummen att du kryar på dig ganska snart!

2011-10-05 @ 22:22:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger

ja det är typiskt att man ska bli sjuk när man kommer hem. Fina bilder..förstår att ni haft det skönt.Det behöver vi ibland..Bara vi slipper bli sjuka..suck...

Krya på dig och vila så mycket du kan..kramen,..

2011-10-06 @ 21:00:23
URL: http://http:/IngerEmksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0