I mitt kök

Eller det kanske inte kan kallas för kök. Det är verkligen litet, men å andra sidan fullt dugligt.
Genast när jag såg det första gången kände jag "vilken gräslig tapet" men nu tycker jag den är charmig. Det känns väldigt charmigt med dessa små sneda skåp och låga bänkar. De är verkligen låga, de är så låga att tom jag som bara är 159 hög tycker att det är obekvämt, men å andra sidan lagas till inte till så många maträtter eller dyl här inne heller.

Skafferiet är ett sånt här gammalt som kan kliver in i, gulligt..
Finns väl inte så mycket man kan säga om mitt kök eftersom det inte rymms så mycket här i. En liten frukost hörna finns det men den utnyttjar jag inte.









Tja det är väl inte mycket mera o säga om det. Ett kök är ett kök och i ett litet kök utan fönster är det inte mycket mera att göra åt


Kommentarer
Postat av: britten

gulligt !

2011-11-26 @ 10:14:22
URL: http://glitteroga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0