Inget nytt

I går blev det inget skrivet igen. Det tar tydligen sin lilla tid att komma tillbaka till rutinen att skriva blogg. Nåja gör det nu istället.
Har snott till mig lite sovmorgon, var på kurs igår och jag blir så vansinnigt trött när jag kursar. Är väl för det första inte van att sitta på skolbänken samtidigt som jag är trött på körandet till sundsvall var och varannan dag numera.

Har dessutom dragit på mig en fruktansvärd huvudvärk, jag vaknar med huvudvärk och somnar med huvudvärk och det är som att ingenting biter.

Så igår kväll blev det ytterligare en lugn kväll i mitt gräsänke liv. Naglarna fick sig en duvning men annars så låg jag bara isoffan framför tvn.
Nu ska jag hoppa in i bilen för att försöka komma mig till jobbet och få  nåt gjort innan det är dax att öppna butiken kl 1200.

Önskar er alla en mycket bra dag

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Cilla!



Tack, det ska jag ha! Vi ska ju fara ner till mon idag. Bilen och släpvagnen är lastade och jag ska åka härifrån kl. 13.30 ungefär för att sedan hämta Christer inne i Umeå.



Jag ordnade med skottning av traktor igår. Annars kommer vi säkert inte att ta oss in :)

En tur ner till Sundsvall kommer det också att bli för att hälsa på barn-och barnbarn. Ska in på IKEA också för att köpa en bäddsoffa till gästrummet. Vi har en likadan här hemma och den är skön att ligga i. Visserligen sägs det ju: "Fisk och främmande luktar illa efter tre dagar", men man vill ju att de ska sova gott medan man har dem hos sig skrattar



Låter inte bra att du har så ont i huvudet. Kanske en bihåleinflammation. Gå in på vårdcentralen och be dem kolla det. Jag tänkte när du nu ändå ska vara i Kramfors idag.



Sköt om dig!

kram // Lillemor

2011-03-17 @ 09:41:21
URL: http://angermanalvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0