Fundera, fundera

Så har ännu en dag förflutit. Tiden går så otroligt fort numera, eller det kanske den alltid gör men på nåt vis tycker jag att dagarna flyger fram när våren är här. Eller...våren är här?? Det kan man ju fundera över. Det är egentligen alldeles för kallt för att säga att våren är här, men när solen lyser hela dagarna och man håller sig inomhus ser det iallafall ut som om det är vår. Sen när man kommer ut och känner kylan, ja då kan man ju undra. Men nästa helg går vi ju över till sommartid så då är det väl ändå vår?

När butiken är öppen känns det också som vår nu. Helt plötsligt har vi mera folk i butiken igen och det kan ju bero på att det inte är så fruktansvärt kallt längre, folk vågar sig ut ur sina iden.

Känner mig mera trött just nu än jag brukar, och skallen bankar. Ska låta sköterskan ta blodtrycket på mig nästa vecka när jag ändå ska dit för en annan undersökning.

Fredag i morgon igen, skönt..bara 2 dagar kvar alltså o sedan får jag sova.
Beror det kanske på våren? Att jag är trött och har huvudvärk, alla känner vi väl av våren på nåt sätt. Mitt hem är fullt av katthår just nu allt som borde vara någon färg har förvandlats till färgen orange, (katterna har orange ton) De släpper ju alltid jätte mycket hår på våren, det gör inte jag så jag kanske får huvudvärk istället..

Konstiga funderingar..jag fortsätter nog att titta på resor och fundera om inte värmen skulle göra mig gott? Lutar till att det blir en liten kortare resa över påsken, vi siktar på det eller borde vi kanske spara den o ta den på sensommaren istället?? Men då vill man ju inte lämna Sverige, eller vill man det??

Nä jag tittar på resor nu, ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0