BRÖLLOPSDAG

Nu är den då här, vår dag.
I skrivande stund är kl 0630. Det är bara jag som är vaken och uppe, varenda nerv ligger utanpå kroppen.  Ganska skönt med en stund för sig själv och jag ska faktiskt gå ut o titta till mina blommor.
Vid 10-11 tiden ska jag och Sara gå iväg för att börja med mitt hår och mina kläder och om en timme eller så ska jag krypa ner i ett varmt och bubbligt bad.

När jag kom in i badrummet för en liten stund sedan hade någon pyntat det så fint med flera röda hjärtan som låg lite överallt och en jätte stor röd rosett över badkaret. Visst är mina ungar gulliga?
De verkar ha full koll på vad som ska göras idag. All mat är klar så det ska bara dukas och sedan bäras fram.

Nu ska jag gå ut och fundera över dagen en liten stund, återkommer i morgon med lite bilder och dyl

Kommentarer
Postat av: evamaria

hej på er! jag skämms att vi inte har uppvaktat er. såg inte er annons eller. Men vi återkommer



kram kram kära Cilla

2011-08-03 @ 21:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0