På kurs

Befinner mig just nu i mörka Småland närmare bestämt i Viebäck. Det ligger ca 2 mil söder om Nässjö. Vi bilade ner i går och vi det är butikscheferna från Härnösand, Sundsvall och Timrå och så jag då från Kramfors. Resan ner i går tog ca 10 timmar och sedan var det middag när vi kom fram och lite kursande i ett par timmar.  I dag har vi varit i gång sedan kl 08.30 och fram till nu då.

En mycket intressant dag som gett mig mycket att fundera på. Framför allt då mig som ledare och hur man skall förhålla sig till den uppgiften.
Att åka iväg så här är ju väldigt nyttigt. Vi är 10 personer som alla jobbar som butikschefer i butiker runt om i Sverige. Mycket nyttigt att kunna utbyta erfarenheter med varandra.

I morgon fortsätter kursen och den kommer säkert att bli minst lika intressant.

Nu är det snart bara ligg läge som hägrar. Sov väldigt dåligt i natt och igår började ju min dag redan 0430 så det känns verkligen i min lilla kropp.

Kommentarer
Postat av: big sis

hoppas du kan sova bättre i natt ..nyttigt att träffas och utbyta erfareheter...kram

2010-02-08 @ 21:22:47
Postat av: zaq

Ha så trevligt och !sup in" allt vad du orkar!

Kram...

2010-02-09 @ 06:29:41
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0