Snart helg igen

Det är inte klokt vad tiden rullar iväg. Har nu bara 2 dagar kvar att jobba sedan får jag vara ledig en dag, hurra!! Gissa vad jag ska sova.
Nästa söndag åker jag ner till Holsbybrunn för utvecklingsdagar på Erikshjälpen, ska bli mycket intressant. Men innan dess ska jag nog vara ledig en dag eller två och efter Holsby ska jag nog ta ut lite mera komp, det börjar kännas som det behövs både kroppen och huvudet börjar sega ner.

Har haft öppet dag idag och det är alltid lika roligt. I morgon ska vi börja plocka fram mycket av höst och vinterkläderna det blir också jätte roligt.

Nu ikväll har jag gjort kroppkakor, skönt att kunna plocka upp mat ur frysen och värma när det blir långa dagar. Inser att hösten har knackat på och står för dörren så på söndag måste jag nog ta itu med mina rabatter. Jag brukar alltid dela och sätta om plantorna på hösten när man ser vad det är för några blommor. Skulle vilja ha mera planteringar uppe vid vårt uthus, men det är så dålig jord bara sand och sten så det växer så dåligt där, någon som har nåt förslag på hur man kan göra för att få en ordentlig växtlighet där??

Nu är det natti natt hoppas ni alla får en god natts sömn

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Cilla! Vad du jobbar och står i...ta du ut komp, det behövs när man slitit så...

2009-09-05 @ 18:26:15
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: big sis

Hoppas middan blev god..suss gott

2009-09-06 @ 00:31:37
Postat av: Mia

Söndagskram från mig!!!

2009-09-06 @ 11:32:00
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

Hoppas du haft en underbar helg å får en skön söndag!

2009-09-06 @ 12:14:28
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0