Tiden gar....

aven i Thailand. Tyvarr maste jag val tillagga. Jag har som ni forstar hittat ytterligare en passion, Thailand. Det ar inget snack om saken, hit aterkommer jag, det finns sa otroligt mycket att se och uppleva.

I gar var vi ut till Similan islands. Vilken upplevelse men kanske inte som jag riktigt forestallt mig. Trodde faktiskt stranderna skulle vara i klass med det underbart turkosa havet men det var for mycket stenar och koraller efter strandkanten. Men allting har ju sin charm.

I dag ska vi nu lamna Khao lak for att aka ner till phuket och patong. Det blir 2 dagar dar innan hemresan pa lordag.
Nasta gang vi aker ner blir det med enbart varsin ryggsack och lite kring flackande.

Hamtade kladerna hos skraddaren i gar, sa otrligt fina klader han sytt at oss. Saras student klanningar gar inte med ord att beskrivas, de maste ses. Min klanning och Bosses stjortor lika sa. Jatte kul att fatt uppleva detta med skraddare sydda klader for det ar ju inte dirket nagot man gor i Sverige.

Nu har jag inte tid med er langre bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0