Regnet bara oser ner

ar det inte typiskt sa sag??? bade i gar o idag pa eftermiddagen vid 13 tiden hander samma sak. Himlen blir svart o sa oser regnet ner o da galler det att skynda sig in, for det ar inte lite kan jag saga.  Sen kommer det visserligen iskurar sa under uppehallen hinner man med en del. Under forsta uppehallet tog jag tillfallet iakt med lite massage. Bosse fick sitta i en solsang och dricka lite ol vilket han tyckte var helt ok. Formodligen var det de skonaste jag gjort. Helkroppsmassage med olja och aloe vera, 70 spann for en timme!! Gor nog om det i morrn.. Nasta uppehall holl vi till vid poolen, kanns tryggt eftersom vi har bara 1,5 meter till rummet darifran.

Nu har det varit uppehall sen kl 19 thai tid, o de sager att i morrn blir det sol hela dagen, men vi far val se. I morrn ska jag besoka skraddare for att sy upp balklanning till Sara. Vi ska aka pa storshopping till phuket, lite elefantridning och en tur till James Bond on. Vi har ett pressat schema och jag vet att nasta gang, for det kommer det absolut att bli, sa aker vi nog utan hotel, storsta mojliga mojlighet till att kunna kuska o se sa mycket som mojligt.

Jag alskar thailand!! Men nog kanns det lite jobbigt ibland med dessa manniskor som hela tiden bugar for en, o ar sa vanliga sa man kanner sig som en skit emmellanat. Naja jag alskar dom anda.

Hoppas ni i kalla norden ocksa har det bra.

Kommentarer
Postat av: zaq

Cilla!

Låter härligt därborta, med elelr utan regn ;-)

Jag har givit dig en utmärkelse, håll tillgodo!

Se min blogg...

kram

2009-11-17 @ 09:42:57
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Inger

Underbara bad och soldagar, iaf mellan varven..



Hoppas att du hinner var med om "Loy Kartong"

deras cermoni varje år denna tid, när det vänder och blir bättre väder..Då de skickar ut blomsterarrangemang i havet med ljus i,,så även i en del pooler..Jättefint,,,tror nog ni hinner stanna över den högtiden..När vi var där var det den 19/11-2002

Kramkramen..o må så gott..pust i värmen...

2009-11-19 @ 13:38:15
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej! :)

Det är ju några dagar sedan du skrev om

regnet. Det måste väl ha slutat nu, eller

är det regnperiod?



Här i Robersfors har all snö försvunnit och

det är bara regn och gråväder. Hörde på radion

igår att vi fått bara 4½ soltimme hittils i

november. Inget vidare alls.



Men då får man göra något roligt istället.

Ikväll ska vi in till Umeå och se

Caroline af Ugglas. Vi gillar henne :)



Ha det så gott!

kramen

2009-11-20 @ 15:17:19
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0