Lagesrapport

Maste ju naturligtvis springa in for att lamna en rapport.

Det har maste naturligtvis vara det basta jag gjort!! Det ar precis sa varmt som jag vill ha det bade i vattnet och i luften.  I dag har vi gjort varsta promenaden, sakert 5 km pa sandstrand, mycket bad efter vagen, ungefar 35 gradigt salt vatten med harliga vagor. Men sedan efter en underbar lunch pa stranden skulle ju cilla duktig da gena in till vagen for att ta en taxi tillbaka. Vart tror ni vi hamnade, jo inne i nationalparken, det tog sakert 45 min sa typiskt mig....

Naval, val tillbaka inne i khao lak borjade det att sporegna, men va skont det var, for har ar det varmt, nej det ar inte varmt det ar hett!!!

Nu har vi atit en helt underbar middag, och sitter just nu med varsin frozen margaritha, den sitter fint. Ute vid horisonten ligger fiskeflottan med sina lysen sa man skulle kunna tro att det var en hel stad en bit ute i vattnet.

Tror ni jag langtar hem? Na det gor jag inte, stannar nog har o plockar med mig alla fyra ungar for da skulle det vara ganska perfekt vart liv....

Nja nog skulle jag sakna manga, sa jag kommer nog hem igen men inte an pa ett tag...

Kommentarer
Postat av: britten

jo jag tänkte väl det....njut på du för här hemma är det grått grått grått och regnet det öser ner....uppe hos M är det lugnt och B är i Holmträsk...Moffi snarkar vid mina fötter.....Frosen M är mums brukar jag också smutta på när det är varmt..



Fortsätt njut du..jag håller som alltid ställningarna

2009-11-15 @ 18:40:14
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: zaq

Åh, låter helt underbart, njut och ladda batterierna det är du värd många gånger om som du har kämpat i flera år!!!

Kram-kram

2009-11-15 @ 23:04:17
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Åhhh..så underbart ni har det!!!

Det är dig väl unt som du har jobbat och slitit!



Tror ändå att du kommer att längta hem de sista dagarna... :)



inte vill du bo där året runt.. tänk på somrarna i Bönhamn..ditt växthus.. havet..utsikten..Rotsidan..grillkvällarna ..inte kan du vara utan det :)



Ha nu en fortsatt underbar semester!

kramen

2009-11-16 @ 12:26:17
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0