Måndag

Så var första dagen på veckan gjord.  Startade ganska lugnt med ett kort möte på kommunen.  Annonsen om att Erikshjälpen öppnar i Kramfors har varit inne nu och folk börjar vilja lämna saker.  Det är otroligt spännande och roligt. Lagret tar sig för varje dag och det börjar verkligen bli struktur på det hela.

I övrigt har det varit en lugn kväll.  Poat på och satt lite frö och lite lökar och tvättat lite.
Regnet har strilat ner hela långa dagen men nu klarnar det upp och det kan nog bli en fin dag i morgon, för er som är lediga iallafall...

Bosse har börjat bygga mitt växthus, jippie!!!


Grunden är lagd i allafall och vi kan se det framför oss, det kommer att bli kanon bra och fram för allt kommer jag att ha ett fritidsintresse i sommar om jag skulle råka få tid över hihi

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla in csi

Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var ju det där med tiden förstås...

2009-05-05 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0