Äntligen hade jag rätt!!

Tycker ju alltid en massa och speciellt när det är mello. Och nu efter så många år hade jag rätt. Melodi nr 11 La voux det var min favorit och nu vann den till och med. Jag hoppas det kommer att bli en favorit, tycker den var så bra.

Ok nu väntar vi på nästa final, finalen för hela europa det är ju den tävlingen som verkligen doftar.....

Är väldigt deppad i höften idag, men det är väl som det ska va antar jag. Det är så där livet ska vara hädanefter...... Börjar inte jobba förrän 1445 idag ska fördriva tiden med lite besök på olika affärer. Ska på Jysk o kika på nya bäddmadrasser bla.

Ännu en sån där underbar vår dag ute, solen skiner och plus graderna gör att det droppar härligt från taken.  Nån vidare lust att gå o  sätta sig inom hus med datorer och telefoner har jag inte.

Ha en bra dag ni alla andra där ute i solen

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag håller med dig, jag höll oxå på Malena, hoppas hon klarar sig bra i finalen,,,

Läste ditt tid, inlägg,sorgligt,,,beklagar,.hoppas att allt ordnar sig till det bästa för dig,..

Sköt om dig..kramkram

2009-03-15 @ 19:51:42
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: big sis

nä jag är ju kärringen mot stömmen då..gillar inte popopera ..gillar vanlig opera....tor inte hon har nån chans..men det gör inget om jag har fel....tycker inte det är ett dugg viktigt med schlagerfestival...hoppas du är hemma i bönis och har det skönt nu...själv ska jag till AF och ...suck ....kämpa...

2009-03-16 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0