veckoslut

Jajamen, nu skulle man kunna säga att veckan är slut igen. I morgon ska jag ner till Timrå på butiksråd. Det har vi varannan månad och i morgon är då första gången för mig, spännande.  O framför allt väldigt roligt att träffa alla andra butiksansvariga.

I dag har det rullat på för fullt igen. Vi får in så otroligt mycket saker, jätte fina saker, så himla kul.

Här hemma rullar det också på för fullt. Bosse är igång igen att bygga växt huset klart och jag, jag gör inget alls egentligen. Gick omkring o kollade in mina rabatter, det var kul!



jordgubbarna och smultronen blommar!!




Det växer så det knakar, det är skönt. På lördag ska jag åka och köpa mera perenner på årets växtmarknad.
Nästa helg får vi gäster och då vill ju jag att det ska vara jätte mycket blommor och precis så där fint som jag brukar ha det.  Ska även göra iordning en massa annat så våra gäster kan stanna hela helgen, det blir kul!!

Nu ska jag fixa iordning en massa saker inför morgon dagen. Åker direkt iväg på en jätte upplevelse efter vårt möte i Timrå. Vi ska iväg och lyssna på Louise Hoffsten i en lada! Va säger ni om det va?? Rapport kommer naturligtvis under helgen.

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: zaq

Ha en jättebra dag du med, och en härlig helg!



Jag ska äntligne ut och dansa igen -som jag läääängtat!



kram!

2009-06-05 @ 00:10:31
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Inger

Fullt program....kul att köpa lite nya perenner...

Louise Hoffsten är från Linköping...Jag har dansat mycket efter hennes pappas orkester på 60-talet..

Duktig tös...Ha det så trevligt..kramkramen..

2009-06-05 @ 11:53:26
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0