Ingen blogg

Lovade visst att visa er mitt jobb i kväll. Nåja löften är till för att brytas och nu är jag tvungen att göra det, sorry.

Vi bygger butik just nu och jag kom helt enkelt på att det är ju mycket roligare att visa er helheten när allt är klart.
Det har varit en jobbig dag, både för kroppen och för huvudet, men det är väl så man ska ha det som chef.  I morgon hoppas jag ha både butiken och mycket mycket annat klart, eller på väg ut ur tunneln ialla fall

Längre än så här blir inte min blogg ikväll, jag är fullständigt slut nu

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Inger

Ja visst är det ljuvligt att få bort en massa stora träd,,de skymmer så mycket.,.härligt med lite utsikt..

samtidigt vill man ju ha lite träd, för skydd mot solen,,hmmm när den nu skiner för starkt, inte så ofta förstås...hihi, kallt och spöregn här idag..

Lycka till med starten på butiken..

Kramkramen..

2009-06-02 @ 23:05:00
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: zaq

Åh, det låter både roligt, spännande och jobbigt!

Gissar att jag kommer att "slinka in" i butiken framöver!

Take care!

// zaq

2009-06-02 @ 23:05:22
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: big sis

ja jag ska nog titta in också...kankse hitta nåt fint till stora / lilla stugan....men nu måste jag få lite värme ett tag först...kram och ha det gott

2009-06-03 @ 08:46:09
Postat av: Mia

Håller med dig, det blir roligare att se sen...och så behöver du inte känna pressen, ta det som det kommer, Cilla! Kram!!!

2009-06-03 @ 18:33:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0