Jobbet


Har ju så länge lovat er att visa och berätta lite mera om mitt nya arbete.
Det ni nu ska se är butiken Erikshjälpen i Kramfors under uppbyggnad.  Det har varit ett mycket tungt och slitsamt arbete. Och vi har inte heller varit så många som arbetat med detta.
Jag började ju 1 april och direkt då kom Lena från omsorgen i kramfors tillsammans med 3 brukare. Henne har jag haft en enorm hjälp av, hon har blivit min högra hand och en mycket god vän.  Efter ett par veckor kom det så 5 st som anställdes på lönebidrag av kommunen.  De var människor med olika typer av skador i kroppen 3 st som skulle arbeta heltid och 2 st halvtid.

Det ni nu ser på de första bilderna är hur det såg ut både i butik och lager direkt när vi började. Sedan dess har vi målat, byggt och fixat.

välkommen in.






Kommentarer
Postat av: big sis

Oj ! det var mycket större än jag trodde....Bra jobbat !...snart kommer jag så då får du plocka fram största kundvagnen......

2009-07-20 @ 09:27:46
Postat av: lillemor

vad fint det blev.. tänk vad dom kan

2009-07-20 @ 10:42:08
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0