Till minne av Far

I dag är det 3 år sedan min far gick bort.  Det är tre år som jag saknat och sörjt och jag inser att vissa saker kommer man alltid att sakna. Något som jag saknar allra mest, varje dag det är just att plocka upp telefonen för att ring till pappa för att berätta. Berätta om allt möjligt som hänt, berätta för att få råd och tips om hur lösa saker o ting.

Jag var ju alltid "Jonas jänta" och pappa och jag hade ett speciellt förhålland. Det var alltid till honom jag gick med både problem och glädjefnatt.

Idag vill jag till minne av pappa spela upp en underbar sång, Hurt av Christina Aguliera. Det är kanske inte den mest passande och finaste videon men sången är underbar.

Och efter tre år vet jag att Pappa alltid kommer att finnas i närheten och det känns ju otroligt skönt att kunna känna att jag många ggr iallafall kan vända mig till honom. För jag tror att han någonstans alltid kommer att vara i min närhet.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du kommer alltid att vara "Jonas jänta"! Du är ju också väldigt lik honom, på många sätt...



Varm kram/E

2009-07-27 @ 11:15:22
Postat av: lillemor

ja, det blir en del av en som saknas. just att fråga saker.deras erfarenhet och allt dom kunde som inte en annan har en aning om. tänk så mkt man hade velat fråga om man hade vetat när dom skulle försvinna.. men minnena finns ju alltid

2009-07-27 @ 11:52:28
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja din pappa Jonas kommer alltid att finnas där för dig i din närhet!

Kramar Carina

2009-07-28 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0