Denna dag...

intet liv brukade väl Farbror Melker säga.  Jag tycker nog snarare tvärtom, vilket liv. Började träna med Sofie i går och gissa om jag idag haft träningsvärk. Det är ju evigheter sen jag tränade ordentligt så nog finns det muskler som behöver komma igång igen, och som sagt det känns.
Träningsvärk är ju faktiskt en ganska trevlig värk i jämförelse med annan värk.

Små regnade när jag åkte till jobbet i morse men det blev iallafall en riktigt trevlig dag. Speciellt när jag kom hem i eftermiddag. Magnus och Malin som tillbringar några veckor i vår källarlägenhet bjöd på en riktigt god pasta med köttfärssås. Det var längesedan  vi åt sån mat och framför allt är det ju väldigt tacksamt att få sätta sig till bords efter en lång dag på jobbet.

Jobbet då? Jodå det rullar på, ingen dag är den andra lik. Problemen kommer och går och nya dyker upp men det är väl så det ska vara.  Alltid något att göra fylla butik, packa upp, lösa problem, personalen ja det bara rullar hela tiden. Till helgen ska jag vara ledig och sedan är tanken att jag ska jobba varannan helg, kan nog snart också börja ta ut lite komp tid, ska bli otroligt skönt för nu börjar jag att bli trött, behöver lite ledighet.

I morgon är en ny dag, en öppet dag alltid lika roligt. Hoppas på en bra dag med mycket folk och stor försäljning. Nu intar jag liggläge

Nattis

Kommentarer
Postat av: soffie

va härligt att börja träna,

'å va mysigt att få mat direkt efter jobbet,

:O)

2009-07-29 @ 01:49:23
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: big sis

å i morgon kommer vi....det ska bli så så roligt att se din affär ..och du har du gjort iordning största kundvagnen.....sen får vi hjälpas åt att hålla tummarna så allt går bra...minA NERVER HAR LEGAT UTANPÅ NU ETT Tag men än så länge så allt under kontroll...ett tag tänkte jag att jag orkar nog inte mera nu men du vet det gör man.....se you soon

2009-07-29 @ 09:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0