Orken??

Jodå en efter en försvinner de. Tomtarna alltså, men min ork är inte som den brukar.  Blir trött för minsta lilla och nån mat ska vi väl inte försöka hämta krafter från.  Har legat hela dagen nu, först i sängen för att sova och sedan i soffan för att glo på tv hela dagen.

Nu gjorde vi ett ryck jag och Bosse och alla tomtarna är faktiskt borta!! Hurra!!  Får väl se hur mycket jag orkar med i morgon om jag kan få det att kännas trevligt här igen utan tomtar, det går säkert men det kan ju ta tid med tanke på hur jag mår.

Trodde det skulle bli snöstorm tidigare men det bedarrade. Temperaturen kryper neråt igen och det blir kallare, få se hur mycket det stannar vid nu.

Nu orkar jag inte sitta upprätt längre blir nog soffan och mera tv tittande en stund.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: maria

Vilken dålig start på 2009 du fick. Magsjuka är inte det man uppskattar allra mest precis.

Och tomtar..ja du Cilla....de åker nog fram nästa år igen, även om du åker utomlands. När jullådan kommer fram så ligger de där och tittar och viskar bedjande: Men pynta då människa!!!! Ta fram oss! Det blir ingen jul utan oss!

Man glömmer ju så lätt hur trött man var på dem.

2009-01-07 @ 07:05:00
URL: http://yrvette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0