Att trivas

Hemma igen då! Så otroligt underbart, finns väl ingenting som hemma. Bosse är på loge klubb och det är bara jag och katterna. Det är faktiskt en kväll i månaden som jag är otroligt rädd om, det är faktiskt jätte skönt att vara ensam hemma ibland.  Vi har festat på räkor, jag och katterna, Bara sitta i soffan och softa...

Ingenting nytt på jobb fronten, det gör mig så frustrerad att jag inte får höra nåt. Varför kan de ialla fall inte bara skicka ett meddelande per mail att platsen är tillsatt av annan.  Nåja det är väl bara att bita i det sura äpplet och fortsätta söka. Ska ringa arbetsförmedlingen i morgon, men det är ju som att ha med förnedringskassan att göra...det händer ingenting med andra ord.

Nu ska jag bara njuta av att vara ledig i nästan en vecka, behöver inte åka in igen förrän på tisdag kväll, så nu ska jag ägna mig åt att fortsätta packa ner köket uppe och sedan ska det rivas. Så himla skönt!! Går just nu och klurar på hur vi ska ha det där, jag har 100 idéer, men kan inte riktig bestämma mig. Det ska i allafall bli ett rum att trivas i, både när jag ska sy eller när jag ska softa bland mina gamla LP skivor.

Tröttheten börjar infinna sig och jag ska snart lägga mig i min egen säng, tillsammans med mina katter och ta igen lite förlorad sömn

Kommentarer
Postat av: Mia

Ibland BEHÖVER man egentid, tid när mna bara kan få vara ensam...eller med katterna L

Det hör också till FengShui-läran...att vara rädd om sig själv...

Siri är 9 månader, så det är ingen fara, men det blir ju att abortera också, för hon är ju dräktig nu, men bara några dagar gamla foster...även om det är trist..

2009-01-14 @ 21:59:09
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

Tack för dina underbara ord till mej,

Vad härligt du skriver idag,trots att du ej hört nåt om jobbet du låter pigg och glad ,

roligt med köket du måste berätta vad det blir av det sen!

gonatt

2009-01-14 @ 22:12:12
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmmmmm trivs man hemma så gör man !...

2009-01-15 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0