Utkast: Huvet värker ...

Huvet värker till och med näsan värker.  Fryser som en isbjörn gör jag känns inte riktigt bra det här, speciellt inte när man har en helg arbetshelg framför sig.  Börjar jobba redan kl 5 i växeln i morgon och sedan under eftermiddagen ska jag ha butiken ett par timmar, även torsdag har jag butiken 4 timmar. På fredag är jag ledig så det kommer ju att bli skönt.

Har fått ett fast schema nu som kommer att ligga from mars månad. Blir ju jätte skönt att nu verkligen veta hur man jobbar från vecka till vecka.  Härligt att kunna planera om man nu har nåt att planera vill säga. Syrran och jag ska ju göra en liten tripp, få se nu bara att vi får till det efter det nya schemat också.

Här är det fortfarande ganska kallt, visserligen "bara" 15 gradera minus men jämför man med i morse -22 är det ju rena barnleken.  Motorvärmaren som vi hyrt här fungerar inte, gissa vilka problem det ställer till. Ringde felanmälan i morse och bad om högsta prio för lagning idag eftersom vi har den kyla vi har. De lovade att åtgärda problemet, tror ni de hade gjort det? Nä så nu håller vi tummarna att bilen startar halv 5  i morgon bitti... Tänk att man ska va arg jämt om det ska fungera med såna här distanser.

Nu ska jag inta soffan med en kopp varmt te. Bygglov och Dr House står ju på programmet i kväll. Bygglov är i Sundsvall, har de inte kunnat komma ut till oss också när de ändå är i farten runt Höga kusten? Måste nog ta och skriva till dom igen, det vore ju toppen om de kunde komma o fixa till vår källare där vi så småningom tänkt ha ett litet spa..

Nåja, the var det..

Gokväll

Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas du mår bättre idag jag har varit hemma för feber å yrsel idagarna 3 men imorrn ska jag pallra mej iväg,

ha en bra dag

2009-02-18 @ 13:16:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Ja den här kylan håller ju på att göra en galen!!! Den tar ju aldrig slut verkar det som. Det är ju rätt mysigt så länge man får vara inne å kura..hm..men ibland måste man ju ut till bilen...brr...

Hoppas förkylningen blir bättre!!!! Men det är en seeg sort som snurrar runt nu...hu..

2009-02-19 @ 09:14:06
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0