Ny dag...

nya bekymmer brukar det väl heta. Jag har inte så mycket bekymmer tycker jag men det är trots allt en ny dag. Har varit och tagit en promenad på isen. Känns lite spännande tycker jag att gå omkring där, jag har en väldig respekt för havet och jag vet hur snabbt det kan ändra sig från dag till dag.
Idag blåser det sydliga vindar och det är mycket varmare och jag tycker det syns längre bort på isen att fortsätter vädret så bryts nog isen snart igen.






Nog ser man hur blött det blivit på isen redan. Jag stannade bredvid land jag....

Nu ska jag pyssla omkring lite, finns sånt som måste göras innan jag ska till jobbet i kväll. Längtar redan tills i morgon när jag åter får åka hem

Ha en trevlig lördag kväll

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja nu börjar man bli rejält trött på detta ,

va vackert du bor,

ha en toppenkväll

2009-02-21 @ 20:02:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0