Melodifestival nr 3

Har nu hört  bidragen och jag häpnar.  Vad är detta?? Molly Sandén, visst en söt tjej i en smäktande ballad. Jätte duktig hon kommer säkert att gå långt en dag men inte i år. Tror inte på ballader och de två första gick ju fet bort.  Nä i dag känns det inte alltför svårt det måste ju bara bli Rickfors och emd som går vidare.
Visserligen tycker jag faktiskt att  Sofias låt Alla, var bra men när blev Sverige Grekland?? Jag måste missat nåt??  Nog borde väl en svensk låt kunna få tävla för Sverige inte ska vi väl sno nåt från Grekland?? Hon har väl kunnat sjunga på Engelska i allafall.
BWO, ja jag vet att jag sa inga ballader, men har han inte en fantstisk röst?

Nä  ikväll tror jag faktiskt att Rickfors och Emd går direkt till final till andra chansen skulle jag tippa på den där grekiska tjejen (hmm tror faktiskt att det skulle kunna gå i Ryssland) och BWO

Nåja vi får väl se om jag har fel nu också....

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillade inte kvällens bidrag av melodifestivalen. Om man måste utse någon som var skaplig så får det bli BWO.

2009-02-21 @ 21:36:24
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Gissa om jag har missat den här gången OCKSÅ???? Du får EN chans! :/

2009-02-21 @ 21:55:28
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: britten

Rickfors går fet bort..klarar inte ens att titta på honom....bwo.emd.får det nog bli

2009-02-21 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0