melodifestival nr 2

Tycker faktiskt det var bättre deltagare i dag än förra helgen.

Vad tycker ni? jag tycker att nr 2, 4,7 och 8 var de nr som skulle gått vidare med facit i hand så blev det ju alltså 4, 6, 1 och 8 som gick vidare. Amy tycker jag personligen inte var en av de som skulle gått vidare men svenska folket tyckte väl hon var söt!*suck*

De tre tjejerna i låt nr 7 kommer definitivt att bli en succé tror jag, de var kanon bra och jag måste väl också få tycka att låt nr 2 Johan från Härnösand, visst var han söt, han kommer nog också att vnna tjejernas gunst ute i sommar parkerna i sommar.
Nåja jag har efter veckan som gått lärt mig att det är inte vi Svenska folket som bestämmer så som vi tror, det är ju skiv bolagen som säger sitt och vi dumma svenskar som gör som de säger....Christer Björkman har ju  vackert talat om hur det är...
Carola och Perelli skulle ju aldrig bli lottad mot varandra tex förstår ni hur jag tänker???
Nåja allting tycker jag är pinsamt, tacka vet jag melodifestivalen hur den var förr i världen när det var en tävling och inget mera

hmmm jag kanske ska säga godnatt nu???

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kanske hade tur som jobbade??? Och slapp se det... Känner att jag har noll koll på Melodifestivalen faktiskt, lite trist...

Vilket läckert hus du visar i det förra inlägget, wow!!!

2009-02-16 @ 17:48:00
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tycker faktiskt det var ganska dåligt... Markoolios kläder var ju... ja, vad ska man säga... Hur fula som helst! Tänk att skicka iväg honom ut i europa.. :o)

På lördag är vi ett gäng tjejer som ska iväg på lokal och där visar de Melodifestivalen på storbildsTV. Hoppas det är lite bättre låtar med då!

2009-02-16 @ 21:00:12
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0