Ledig

Vad gör folk när de är lediga? För mig är en optimal ledig dag när jag kan lägga mig o läsa, ta en promenad, ta ett bad, bara bry sig om sig själv. Men när gör jag det? Det finns ju alltid en massa måsten.

I dag har jag lekt lite pyroman, då mår jag bra hihi. Tog en promenad o kollade in isen som börjar bryta upp.



Man skulle kunna inbilla sig att våren är på väg om det inte vore för vädret idag. Snö, snö och åter snö. Det har kommit så mycket så det var en pärs att ta sig ut till grundhällan. Min efterhängsne kompis ville naturligtvis följa med o hon försvann nästan i snön.


Uppe händer det grejer när jag jobbar.. kolla



Nu ska vi börja spackla och slipa, det blir väldigt mycket att spackla så vi börjar. Sara kommer nog att ha full upp i allafall med sitt rum och mitt mys rum. Funderar fortfarande på vilka färger jag ska inreda det med?? Vad tycker ni?

Nu ska här tillagas en älggryta sen efter Glamour när hockeyn börjar då tror jag att jag kryper ner i ett bad med en god bok. Lite ledigt börjar det trots allt att kännas som


Kommentarer
Postat av: big sis

men det ser ju ut som det är ett trä golv därunder ändå...???

2009-02-23 @ 18:58:17
Postat av: soffie

så härliga bilder å guuu va snö ni har,

roligt men jobbigt med din renovering,

ha en bra kväll

2009-02-23 @ 19:58:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: zaq

Önskar jag kunde bo sådär som du, vid havet, -gör jag ju visserligen men med en enormt stor granne som gör sig ständigt påmind...

Det är så roligt att "slinka in" och läsa lite ibland och se dina fina vyer!

Ha det så himla bra nu!

Kram

B

2009-03-02 @ 16:23:33
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0