Vårtider

Visst är det de, och det känns som om jag missar hela våren i år. Jag har helt enkelt för mycket att göra i år och är allt för trött för att gå ut och titta och lyssna och njuta när jag väl är hemma på kvällen.
Men i kväll blev jag så nyfiken så jag var helt enkelt tvungen att både ta mig tid och ork.  Bosse berättade att han fått två nya kompisar!

Herr och fru Sven Svan har flyttat in och Bosse har besökt dom varje dag. Så nu känner de igen hans röst och kommer simmande direkt när han kommer.  Jag inser direkt att de är mutade!! Mutade med bullar och bröd men helt facinerad kollar jag in det hela och tro det eller ej, det är helt otroligt.





Visst är det helt otroligt gulligt??

Och titta vad våren kommit lång det är också helt otroligt vad fort allt gått. Nu måste jag komma igång med mina frön..




Nu tar jag hand om kudden igen....

Kommentarer
Postat av: big sis

jo då ..vi njuter nog mera än du tror häruppe...inte bara jobbar vi inte..B gör allt i sin takt och han går inte att stressa så ..och det är inte mycket till jobb som jag bidrar med...så du behöver inte vara orolig att vi inte njuter ...för det gör vi...riktigt ordentligt också...så att vi inte gör nåt ???? fattar nada ..typ

2009-04-22 @ 21:25:06
Postat av: Mia

Nämen, vad häftigt! Fast dom kan vara lite elaka dom där också, har jag hört L

2009-04-23 @ 21:11:24
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm vilken underbar utsikt du har å va vackert du bor där vid havet,

va fina svanparet är å va tama de har blivit.

2009-04-24 @ 19:40:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svanarna är vackra men jag gillar dem inte, elaka kan de vara! Har blivit jagad ett antal gånger.. Stora är de också.. :o)

Det är så skönt nu när solen skiner.

Kram

2009-04-25 @ 10:15:27
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0