Första dagen

Ja nu är första dagen avklarad. Känner mig så där lagom mör som man ska göra efter förstan dagen.  Går som sagt dubbelt med butikschefen i Härnösand denna vecka och det är mycket information, men väldigt roligt.  På fredag morgon ska jag upp till Kramfors till min egen butik och träffa de som redan jobbar på lite för att sätta upp hyllor, måla odyl. Det är vansinnigt mycket som ska göras och förberedas innan det är dax att börja plocka in varorna.

Just nu funderar jag över hur jag vill ha mitt kontor.  Funderade först på att inreda det rosa och tjejigt, men jag vet inte, har ni några förslag?? Har ju nästan aldrig haft eget kontor och jag vill ju att det ska kännas att det är mitt.

För övrigt kan jag säga att det var mycket trevligt att få åka hem efter jobbet och inte till Saras lilla lägenhet. (Sorry Sara, det är mysigt hos dig också men inte är det som hemma)

När jag körde hem idag hade det töat jätte mycket efter vägarna o de är snart helt bara, jätte skönt nu när man ska köra mycket. Det är vår i luften och det känns också på humöret. Det är inte utan att man ändå längtar till lördag när jag får vara ledig, hoppas bara att det är samma vår väder då så man kan lapa lite sol.

Nu ska jag slänga mig i soffan och slappa och smälta alla nya intryck



Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med mycket att göra, även om det är tufft i början. Man är såå trött på kvällarna! Jag var otroligt trött den första månaden på mitt nya jobb. Men det blir bättre!

När det gäller kontoret hade jag målat det i neutrala toner och sedan piffat upp det med färgglada saker. Jag vill ha lugn omkring mig på mitt kontor, tröttnar lätt om det är för mycket fäger. Men färger på saker och någon tavla vill jag gärna ha.

Kram på dig!

2009-04-01 @ 19:35:04
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart du får fint väder på lördag, Cilla! Kram!!

2009-04-01 @ 20:15:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0