Veckan går så fort...

så fort var det här gjort. Jag menar både resan till sthlm och sedan lite arbete. Redan torsdag, vart tar tiden vägen?? Men det var så skönt att komma hem. Här var det verkligen kanon väder. Solen står högt på himlen och det är knappt en krusning på vattnet. Det blommar fortfarande för fullt  och det märks verkligen inte att hösten är i antågande.



Och trots att ryggen värkte under dagarna i Sthlm så hade jag några härliga dagar ledigt där. Det blev ingen märkvärdig shopping men det var kul att få komma ner och uppvakta syrran och umgås med henne.
Nu har jag en härligare resa att anordna, får se hur jag får till det.

Smulan är lycklig och följer mig som den trofasta vän hon är. Limpar vilar sig och gör inget större väsen över att jag är hemma, lite sur verkar han. Få se om han blir gladare när Bosse kommer. Det var ju meningen att han skulle stanna och arbeta i Sthlm men alla grejer hade inte kommit så han är också på väg hem.

Det är jobbigt att kliva  upp kl 4 på mornarna så jag måste nog ta en liten siesta nu. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Christer

Hej du!



Smulan och Limpar, katter eller? En bild eller två av de små gynnarna vore trevligt!





2008-09-04 @ 17:06:54
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/
Postat av: britten

härligt att ni också fått fint väder..i samma stund som du klev på tåget så kom solen och vi har kanonväder här nu...som gjort för att sitta på en uteservering typ...men vi hade ju trevligt ändå trots att vädret inte var det bästa...sov gott

2008-09-04 @ 17:13:46
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Mia

Cilla! Jisses vad duktig du är som gjort bildspelet :-)

Förstår att det var gott att träffa söstra där nere..L

2008-09-04 @ 19:02:28
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du reser då och far runt.. Är det inte jobb så är det nöje... ;o)

Förstår att det var kul att träffa syrran. Själv har jag inga syskon men det kan jag sakna ibland.

2008-09-06 @ 20:42:34
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0