jobb, jobb o jobb

Så har det sett ut i helgen, kanske ska tillägga igen. Men nu hoppas jag att det här var sista helgen på ett tag. Just nu är jag så trött så ögonen trillar igen snart.
I går efter jobbet köpte jag och Sara varsin pizza och tillbringade kvällen framför tv:n. Efter middagen kändes det som om någon slagit mig i huvudet. Blev så vansinnigt trött och frusen kändes som om feber intagit kroppen på mig. Idag känns mössan lite trång fortfarande, vet inte om det är influensa på gång eller om det är biverkningar från mina sluta röka tabletter. Gick för några dagar sedan upp på en lite högre dos så det kan ju vara möjligt.

I morgon och på tisdag jobbar jag kväll, men åker nog in lite tidigare till Övik i morgon. Sara ska börja renovera sin lägenhet och kanske hon behöver hjälp av sin mamma..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0