Äntligen Stockholm

Ja visst är jag äntligen här! Resan ner i går gick kanon bra och snabbt. Vilken otrolig skillnad det blivit nu när det i stort sett är motorväg hela vägen. Men jag var ganska trött kan jag säga. Lördagnattens jobb satte ju sina spår. Kom inte i säng förrän kl var närmare 5 på söndag morgon och det blev bara några få timmars sömn hos Sara innan jag åkte hem till Bönhamn.

Skickade iväg Sofie upp till Umeå innan vi själva gav oss i väg och landade här hemma hos Britt vid 8 tiden. Gissa om jag sovit som en stock hela natten.
Nu har vi varit på en kortare typ av shopping runda, men inspirationen till shopping vill inte infinna sig. Tog en härlig lunch på Åhlens taket med varsin öl och god mat.

Tyvärr så ger sig min rygg tillkänna lite väl mycket idag och shopping rundan fick avslutas ganska tidigt men jag kanske hinner mera i morgon.
Denna gången blir det ju bara en snabbis här nere jag åker hem på onsdag för att jobba onsdag kväll och torsdag morgon.
Bosse lämnar jag här nere för han ska ju jobba i sthlm i 2 veckor, så jag åker hem för att testa livet som gräsänka.

Förmodligen är det väl lika bra att han bli kvar här för jag kanske inte kommer att vara trevligheten själv ett stag. Vi har ju nu gått in i september och jag har ju sagt att jag ska sluta röka under sep månad. I dag var jag och löste ut mina slutarökatabletter som jag fått utskrivna så nu är det bara att sätta igång. Har en känsla av att ni kommer att få följa mig igenom detta, är glad för allt stöd jag kan få.

Nu ska jag följa min syster o handla, få se om det kan bli en påse till kanske.....

Kommentarer
Postat av: Inger

Hoppas du har det gott i Sthlm, det kan ju vara trevligt att bara träffas, affärer kan ni ta en annan gång, när kroppen hänger med.. Tänk bara att sitta och snacka och mysa.. trevligt, hoppas filmen var bra..

kramen till dig

2008-09-02 @ 12:55:13
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad härligt att ni fått möjlighet att träffas, ha det så jättegott!!! L

2008-09-03 @ 07:23:39
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Inger

Hörde att filmen var bra,,härligt måste se den.

Hoppas resan gick fint, lycka till med jobbandet..och att din onda rygg håller sig lugn och snäll mot dig..

Ha det gott

kram

2008-09-04 @ 12:28:01
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0