Äntligen..

Det här är den fond vägg som jag väntat på!

Det sa bara klick med en gång!! Va skönt det är när man hittar det som man i hjärnan sett för så länge sedan men aldrig hittat på nån affär. Äntligen!!!  Den kommer att göra sig så bra hemma hos oss. Älgköttet först och sedan väggen så har jag bestämt, jag ska bara ha den!!

Sara har tapetserat idag och gissa om jag blev chockad när jag slutade jobbet och kom hem till henne. Det var klart!! och så snyggt det blev.

Blir ju jätte fräckt när hon får loftet på plats också. Det kommer hon att få i morgon. De streck som syns som grå är egentligen mera silver, den är så fin.  Och det blev ett helt nytt rum så chickt. Efter tapetseringen var hon på anställnings intervju på BikBok, så håll nu tummarna allihopa att hon får jobbet, skulle få veta inom en vecka.

Är hemma i Bönhamn på livspaus. Har ju jobbat sedan i söndags och då sovit hos Sara. I morgon börjar jag inte förrän kl 1530 så jag måste få andas lite. Min fluensa börjar ge med sig men än är det ett bra tag kvar tills jag är host fri. Lungorna känns väl inte heller för frächa, anfådd för minsta lilla och så vansinnigt trött hela tiden. Satt vid min arbetsplats idag och stirrade på körningarna på schärmen och kände att wow, nu somnar jag, måste bara få vila ögonen en stund. Så har jag ALDRIG någonsin känt när jag är på jobbet.

Utan cig och inne på 3:e dagen. Funkar faktiskt bättre än igår men visst finns det ett sug. Måste börja försöka hålla mig till frukt och grönt i stället för godis och choklad. Så fort jag mår bättre i förkylningen ska jag börja motionera och träna igen, även det kan nog göra mig motiverad och framför allt mår nog min kropp ännu bättre.
Jag har bestämt mig! Den dag de ringer från ortopeden ska jag inte bli nekad operation för att jag har dålig kondis och är rökare. Jag ska ha den där operationen, ingenting ska få hindra mig. Om ett halvår ska jag vara i topptrim igen, kanske ska man ge sig på curlingen igen också?????????
Hmmm vi får se, lite väl långt för en sport va det blir ju faktiskt 16 mil tor

Nja vi tar väl en dag i taget, i morgon blir det morötter (egen odlade) istället för cig

Kommentarer
Postat av: Sofie

Supersnygga tapeter! Kommer bli skitsnyggt spännande att se saras lgh nu!

2008-09-16 @ 21:02:57
URL: http://entersofiesworld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snygg fondtapet!

Det är roligt att fixa och dona, speciellt nu under den mörkare årstiden.

2008-09-17 @ 07:44:40
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: big sis

thats my girl...

2008-09-17 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0