Utmanad

Utmanad

Jag blev utmanad av Sofie

De regler som gäller är:
 - Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
 - Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
 - Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
 - Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

7 saker om mig då:


1. Det är snart 2 månader sedan jag slutade röka

2. Väger nu 68 kg och kämpar som en besatt mot vikten, ska ner till 60 kg 

3. Tycker det är SÅ  skönt att vara ensam ibland

4.  Vill så gärna ha en hund att ta hand om

5. Tycker om att laga god mat och att ha gäster att bjuda
 
6. Tycker om att springa på loppisar och hitta saker man kan renovera
 
7. Vansinnigt duktig på att bita ihop, både vad det gäller smärta och sårad stolthet 

Jag utmanar Mia Sus i dus  Cissilina  Carro  Kommer inte på sju personer så dessa får räcka


Kommentarer
Postat av: Cissi

Utmaningen är antagen!

Kram

2008-11-04 @ 15:40:22
URL: http://cissilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0