Höga kusten Hotellet

Vilken kanon kväll vi hade i går!!  Åkte iväg redan vid 17 tiden, plockade upp Bellan och Birgitta och sedan iväg till Kjell och Lotta.  Kl 19 entrade vi Höga kusten hotell i mycket god form.   Till förrätt bjöds på en räk cocktail, sedan kom det in en egen gjord hamburgare med coleslaw, delikat sallad och potatisklyftor, alltså hur gott som helst.  Till efterrätt blev det lakritspannacotta även den hur god som helst.

Mellan rätterna underhöll då alltså Scramblers.  Har aldrig stött på dem tidigare, men vilket band! Vilken energi!!



 Lite bilder blev det iallafall som visar hur himla trevligt vi hade.  Alltså bandet var så himla bra, det dansades friskt både på bord, stolar och golv!!  När det var slut på Scramblers uppträdande tog en DJ över. Inte lika bra tyckte vi och drog hem till Kjell och Lotta där väntade nästa dragplåster,  singstar på playstation!!!   Skit kul !!!
Nästa gång vi gör om samma fest blir till trettonhelgen på mannaminne i Nordingrå när                                      spelar!!

Var hemma här i Bönhamn vid halv fyra tiden men då kunde ju inte Cilla gå o lägga sig inte utan naturligtvis måste man ju ha lite natt fika, eller hur?? Sen satt jag och Carina upp till kl 5 för att lösa lite världsproblem, tror vi lyckades ganska bra om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vilka värdproblem som blev lösta....blir sååå nyfiken...nää nyfniken menar jag / kram

2008-11-29 @ 19:31:30
Postat av: Cissi

Verkar ha varit en mycket trevlig kväll!

Tänk vad bra man är på att lösa världsproblem ibland! :o)

2008-11-29 @ 21:35:05
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Inger

Men ohh vad härligt att ni löste dem,,, hihi,, jag ibland är man en fena på detta.. Men härligt att ni hade en trevlig kväll..Ha en fin vecka oxå.. kramkram

2008-12-01 @ 00:53:28
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Stintan

Min man brukar säga: "Lillan bestämmer hemma och löser alla problem här... jag - jag löser världsproblemen"!



Antar att det är därför det aldig blir några bråk här hemma ... jag får ju som jag vill ..hihi



Maten låter jättegod. Efterrätten har jag provat. Tyvärr var det ett tag sedan vi var där och åt; På Trettonsagsaftonen för snart två år sedan..vi hade bröllopsdag.. (bodde då i Nensjö) Rent allmänt så har de fantastiskt bra mat där och de dukar alltid så vackert med olika färger på porslinet. Och utsikten över bron är ju bara sååå fantastisk!!!



Som jag sagt tidigare så har jag ju mitt hjärta i Höga Kusten

2008-12-03 @ 10:09:14
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0