Utsövd..

Jorå men värken har inte lust att ge sig nu. Beror kanske på vädret, kallt och blåsig. Har tillbringat dagen inom hus, på övre våningen för att städa undan allt katt hår och damm. Sara kommer till helgen och då måste det vara kliniskt rent.
Tur var det att jag var tvungen att göra det idag för då slapp jag ju vara ute.  Men sedan när jag var klar i em så kom solen och jätte skönt var det faktiskt när man hade tjocktröja på sig hihi..

Blommorna har i dag fått ny jord, så länge den räckte vill säga. Behöver nog minst 15 säckar till om jag ska pytsa ut överallt. Det är ju roligt med många och stora rabatter men hjälp vilken åtgång det är på jorden.

Blev bjuden på middag idag hos en kille som huserar i "gul huset" (avsnitt 14) han är här på en kort vår semester och då umgås vi alltid flitigt.

I morgon börjar min vecka igen. Jobb tis, ons och fred sen får jag åka hem igen. Ska i morgon hinna med att tona mitt hår, ni skulle bara se hur jag ser ut, alldeles grå hårig, nya naglar skulle jag också behövt men det hinner jag nog inte, tar ju ett par timmar.
Men ska jag hinna måste jag nog sova nu, så ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror din onda kropp passar under Tisdagstemat Ömt idag...
Trots allt önskar jag dig en fin dag, Cilla!

2008-05-20 @ 07:41:25
Postat av: Inger

Oj vad många projekt du har på gång.. Ja detkan verkligen hopa sig ibland,,men du, grå tinningen charm är väl snygg. eller?? eller är det bara på männen, vad tror du??hihi
Ha några bra jobbardagar framöver

2008-05-20 @ 11:23:45
URL: http://Ingeremksson.blogg.se
Postat av: lillemor

men ge fan i att städa om du har ont gumman...du ska ju jobba OCKSÅ...ha en bra vecka nu.hoppas det blir bättre..

2008-05-20 @ 13:20:41
Postat av: Kusin V

Snygg hårfärg, verkligen!

2008-05-20 @ 20:36:33
Postat av: soffie

Å det måste va jobbigt att ha så ont,men va skönt att du känner dej utsövd iallafall.
Må så gott du kan och hoppas värmen kommer tillbaks.

2008-05-20 @ 22:22:47
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Maria

Cilla, jag skulle kunna offra min högra hand för att kunna få ha en sån rubrik som du har på ditt inlägg idag!!!!

Ha det så bra på jobbet!!! Kram...

2008-05-20 @ 22:51:43
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: Mia

Godmorron Cilla, hoppas din dag bli bra :-)
Flytten går nästa helg, skulle gå nu i helgen men det blev ett missförstånd. Så nu får jag köra upp, gå bredvid på jobbet några dagar, sen tillbaka och fixa flytten, så upp igen! Men, det är smällar man får ta...

2008-05-21 @ 05:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0