Trött..

I dag är jag verkligen fullständigt pajjad. Jag har så vansinnigt ont i min rygg idag och är så trött så det känns som om man går omkring i dvala. Har blivit en aning varmare ute men det blåser fortfarande nordligt så det blir ju kallt i allafall fast solen gör så gott den kan.
Har gått omkring och kikat på mina planteringar och visst kommer det fast jag tycker att det tar tid

image272
image273

Mina jordgubbs plantor har fått ny och mera jord i dag för övrigt har jag bara gått omkring och suckat och sett hur mycket jobb det finns överallt. Inom hus ser det snart ut som ett bombnedslag. Är så sugen på att städa sommar rengöra fönstren och sätta upp nya gardiner. Men samtidigt skulle jag ju vilja att det var tapetserat innan annars känns det ju som dubbeljobb bara. Få se när jag kan komma mig i väg för att köpa dessa tapeter.

Sommar känslorna kommer ialla fall lite emmelanåt, när det dyker upp båtar då vet man att det är nära nu. Den här skönheten tittade förbi idag
image274
Det var den första för i år, men om bara ett par veckor till så börjar dom samlas nere i hamnen. Nu ska jag faktiskt ta o krama kudden en stund annars orkar jag nog inte med varken kommisarie Barnaby eller nåt annat i kväll.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Halloj
Ja ibland är allt tråkigt / tröttsamt och inte blir det bättre av att det blåser och jäklas ...
Må så gott hoppas på en bättre dag i morrn

2008-05-18 @ 19:54:12
Postat av: lillemor

jaha du har ingen snö i alla fall det ser jag ju.skönt. hoppas att du kan få bättre dagar framöver..hmm.när e barnaby?????

2008-05-18 @ 20:26:49
Postat av: Mia

Åh, dina tulpaner blommar! Vad härligt... :-)
Ta't lugnt bara, kommer tid kommer råd, du hinner sen när du blir piggare.

2008-05-18 @ 21:16:25
Postat av: Inger Em K-sson

hmm visst är det härligt när man börja se båtarna glida förbi..
Vi ska försöka att lägga i vår båt nästa helg.. om det inte snöar.. hihi
ha en fin vecka..
kram

2008-05-18 @ 22:09:23
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se
Postat av: Millapilla

usch fy vilken otur med bilen...men tur du inte hann så långt. Förstår att du blev ledsen och arg. WOW vilken vacker båt bild. Ögongodis! ha en bra dag.Kram

2008-05-19 @ 11:59:48
Postat av: soffie

Å va jobbigt med sån värk,har ni haft lika kallt som vi i Värmland kanske du blir bättre när värmen kommer tillbaks.
Å va härligt med en segelbåt.
jag är uppvuxen på segelbåt iallafall på somrarna!
Å va mycket fint du har i rabatterna!
Sov gott och hoppas du är bättre i ryggen imorrn!

2008-05-19 @ 21:43:35
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0