Strul med blogg..

Så blev det då måndag och ny arbetsvecka. Arbetar 3 dagar denna vecka tis, ons och fredag. Har idag inte heller gjort så många knop, kroppen värker lite och jag tar det gärna lugnt.

Bosse lagade en jätte god middag så inte ens det behövde jag göra idag. Lovade ju igår att jag skulle dela med mig av mina foton från vår första grillning nere vid stranden så jag ska försöka lägga in dom nu eftersom det känns som jag i allafall inte har nåt vettigt att dela med mig av

Nähä det fungerar inte i kväll heller. Har sett att många av er har fått flytta, det kanske är vi som är kvar som nu får problem med div saker. Det är inte kul när man inte kan nyttja sin blogg för fullt, jag lägger ner tv så får vi väl se när blogg.se tänker göra nåt åt saken

Ha det gott alla

Kommentarer
Postat av: soffie

märkte oxå att det strulat som bara den,hur märker jag när de flyttar min tro!
mmm va gott det låter med grillat!
Hoppas vi ser dej här snart igen!och du jag tycker alltid du skriver så bra här.....
må gott

2008-05-05 @ 19:15:28
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Mia

Ja Cilla, det är lite barnsjukdomar med nya domänen tror jag, hoppas det löser sig. Och hoppas att alla blir flyttade snart så kanske dom kan koncentrera sig på justeringarna som behövs *L*

2008-05-05 @ 19:20:15
Postat av: Inger

hmm men du vet, "Den som väntar på något gott.-väntar aldrig för länge". Försök att se det så.
Men jag kan förstå din frustration..
Ha en fin dag.
kram

2008-05-06 @ 10:19:13
Postat av: Mia

Cilla! Du får nog vänta med att skicka nåt, jag ska på anställningsintervju så det KANSKE blir flytt... ;-)

2008-05-06 @ 17:35:40
Postat av: maria

Hej!
Ja det är lite knas nu, även för oss som flyttat. Kommentarerna syns inte men de kommer fram efter en stund. Men det är nog som Mia säger, bara barnsjukdomar. Hoppas det fixas snart för man har ju blivit lite bortskämd med att allt bara funkar här inne på blogg.se.

Blommorna: Jag kanske var lite för tidig med att köpa sommarblommor för även här kan det ju bli nattfrost fortfarande....men jag var så sugen så jag chansade.
Vilken klimatzon är det hos dig Cilla? Här är det zon 4.

2008-05-07 @ 05:43:01
Postat av: Millapilla

Ha en bra dag.KRAM

2008-05-07 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0