När man inte får vara i fred...

vad gör man då? En del människor skulle nog behöva lära sig att visa lite respekt. Det finns människor som inte har en aning om vad respekt är. Men vilken himla tur att man på blogg.se ialla fall kan låsa så man slipper se kommentarer man inte vill ha. Nu har jag låst den, tack för det blogg.se. Vad annat kan man göra när man sagt ifrån en gång synd att personen inte verkar begripa bättre.
Nästa steg blir en kontakt till frun och efter det polisanmälan. Nu har vi fått nog och nu går vi vidare.

Kan ju ev lösenords skydda bloggen vi får väl se om det blir aktuellt, isåfall kommer jag att säga till då får ni vända er till min mail så ska jag skicka er lösenordet, men jag hoppas att det inte ska behöva gå så långt. Till er som har min mailadress kan jag säga att ni kommer att få en ny mail adress till mig alldeles snart.

Indiana Jones har vi slö tittat på i kväll. Här regnar det nu men det känns väldigt skönt efter allt grävande ute. I morgon bitti är det bya möte och sedan bya fika, det är vid dessa möten man känner att det verkligen är rätt årstid. Nu är det fullt i alla stugorna.


Kommentarer
Postat av: Millapilla

Hej gumman! Nä men usch vad jobbigt att du har det så! Blir arg minsann...människor får visa respekt! Att inte kunna ha sidan eller mejl ifred. Skickar stora bamsekramar till dig!

Postat av: maria

Hm...ja en del har svårt att förstå när de inte är välkomna på ens blogg längre......men det är väl bara att låta dem hållas. Tids nog tröttnar de väl. Det kan ju inte vara så spännande att sitta och skriva kommentarer när ändå ingen kommer att läsa dem.

Bra att du går vidare....lägg inte ner din blogg Cilla!!!! Vi klarar oss inte utan dig vet du!!!!

massor av kramar.................

2008-05-03 @ 03:41:10
URL: http://www.nightviolet.blogg.se
Postat av: Lillemor

humle e väl inte ogräs!!!stopp och belägg hahahaha.. synd att det inte ska funka.men att ha en lösenordsskyddad blogg. då e det lite drygt va.??. e väl lite det man får va beredd på om man nu ska blogga.att hela världen kan läsa.. sen finns det ju massa idioter. men om du kan ta bort kommentarerna och ...kan du inte blockera hans ip nummer??
borde gå.- det kan jag..

på min alltså..
på spaces hade man så att inbjudna läsare kunde bara läsa. man fick bli godkänd först..(inte hos mig..men måns t.ex kan bara läsas av godkända inbjudna)
hoppas han ger sig snart. och polisanmäl givetvis. men då måste du ha sparat alla kommentarerna.. allting. sms mmm.
sen går du till polisen bara. det gör du helt rätt i.. man
ska inte behöva stå ut med vad som helst,inte. en del jovisst.det får man räkna med som offentlig skrivare.. men
inte hur som helst. massa kramar!!!!!

2008-05-03 @ 08:31:50
Postat av: big sis

min blogg håller på att flyttas det går inte hgå in till mig just nu...kram...

2008-05-03 @ 08:40:59
Postat av: big sis

nu verkar det va klart det var nåt fel med en kodmall tydligen...kram...

2008-05-03 @ 11:20:32
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Lillemor

hej gumman.hur e det idag? har ni nåt väder eller e det skit?
grejjar ni med annars då??
här har det varit okej i kväll så jag hoppas på sol imorgon. ha en bra
söndag!!

2008-05-03 @ 19:45:50
Postat av: Mia

TRIST!!! Att det ska behöva gå så långt... :/
Var rädd om dig i ditt trädgårdsarbete, ta inte ut dig alldeles, det är så lätt att göra det när entusiasmen kommer *L*

2008-05-04 @ 08:38:17
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0