Känns som sommaren..

är här, men jag borde veta bättre än att hoppas på det. Men det har varit kanon värme hela dagen. Över 20 grader varmt fast det nästan inte varit nån sol alls. Nu i kväll tog vi en promenad och att termometern bara visar 12 grader känns inte, det är så skönt ute.

Havet ligger spegel blankt och måsarna skrattar för fullt. I år har vi tydligen också flera ejder par som flyttat in låter så idylliskt när de hoar där ute.

Jag har tillbringat dagen med att baka bullar och städa lite. Rosorna har även fått sin årliga klippning. Tycker jag gjort det jag föresatt mig att göra idag. Avslutade min arbetsdag med ett varmt bad. Kände att min rygg behövde lite värme. Var så skönt så jag somnade där jag låg och det är det bästa jag vet för då är jag verkligen avslappnad.

I morgon är det jobb igen så jag åker hemifrån halv 11 ungefär och kommer väl hem ca 21.00 långa dagar men det händer ju inte så ofta att jag åker fram o tillbaka över dagen, för det mesta försöker jag ju få jobb så jag kan tillbringa natten i övik. Först jobba kväll och sedan morgon det är ju idealiskt.

Nu önskar jag er alla en underbar fredag. Blir inga foton i kväll heller, ids inte ens försöka längre. Väntar på min flytt och hoppas att det händer snart. Får väl visa er ett helt foto album sen men det kommer det att vara värt har så mycket att visa er nu

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: soffie

ja visst är det underbart,har oxå bakat bullar ska ha konfirmation i Pingst min stora dotters.
Hoppas det blir lika fint väder då så vi kan fika ute!
Må gott och ha det bra på jobbet

2008-05-08 @ 22:37:05
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: maria

Somna i badkaret!!! Du kan ju drunkna!!! Hihihi....din toka!!!

Fiskmåsarna ....ååå jag vill ha dem här också. Nu får jag nöja mig med sädesärlorna....gud vad de håller på nu....som värsta tjäderdansen...!

Ha en bra dag på jobbet och en skön helg!

2008-05-09 @ 05:19:40
Postat av: Mia

Ja du Cilla...tror jag gör som du säger, packar ner lotten och tar den med mig! ;-)
Ha det gott i värmen!

2008-05-09 @ 08:20:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: lillemor

gött att ni har varmt!! kul att kunna grejja lite i trädgården
och ja .det såg allt ut när vi handlade va. men fyndade ju mest, så det var bara kul ..nästan inga pengar alls gick det till massa grejjer. och vi var ju bara i två affärer haha.. mer orkar ju inte jag.. men det tar sin lilla tid. en heeel dag i två affärer hahaha. inte mkt man får gjort då
ha det bra på jobbet
kram

2008-05-09 @ 08:23:48
Postat av: maria

Trevlig Pingst Cilla!!!

2008-05-10 @ 08:17:55
Postat av: Millapilla

Ha en trevlig pingst.Kram

2008-05-10 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0