vårdag?

Det har verkligen känts som om det skulle kunna vara vår i luften idag. Det har jätte härligt ute förutom blåsten då förstås.  Tog en liten promenad, så långt som min länd tillät mig gå idag, så det blev ju inte långt , bara bort till piren fram o tillbaka.

image187

Man kan ju undra om inte dessa stackars måsar fryser, tänk om de är fast frusna där på isen??
image188

Här ser man ganska tydligt det tunna tunna istäcket.

image189

Det ser kallt ut på min förmiddags bad klippa!

image190

Det är i allafall snö fritt i vår slänt, men kanske lite tidigt att förvänta sig lite blommor?

Nu är det  fredagkväll och den startar med dess fina blomster
image191

Gula o fina precis som våren. Han är väl go som kommer hem med blommor till mig bara så där. Nu ska vi ha en mysig fredag kväll med lite tacos och vin o naturligtvis måste vi ju se om inte Tony Richardsson ska ta hem lets dance i  kväll, jag hoppas det

Ha en mycket trevlig fredag kväll alla ni därute.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vi ska nog kolla på lets dance men jag håller nog på mat tina..må den bästa vinna

2008-03-28 @ 17:03:37
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: maria

Vad gulligt av Bosse!! De allra mest uppskattade blommorna är de som kommer "bara sådär" från maken, och de som är plockade av små barnhänder.

Jag fick tyvärr inte se let`s dance.....hockey här vet du! Färjestad vann men Kjell var ändå helt galen på Domare-Lärking. Tänk att en så fredlig människa som min Kjell, kan förvandlas till ett sånt rytande monster bara för en hockeymatch skull!!!!

2008-03-29 @ 01:47:19
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: HELT rätt Cilla!!!! Vi är bäst!!!!

2008-03-29 @ 08:15:57
Postat av: Mia

Tacos och vin var det här också, gott, gott! Jag röstade på Tony, men Tina var också duktig tycker jag.. *L* (Annars hade hon väl inte vunnit, dumma jag!)

2008-03-29 @ 10:44:10
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Margaretha

Ooooh va mysigt med överaskningsblommor.....dom värmer dom....
Missade tyvärr finalen men jag får väl se reprisen på söndag....
Kram
Margaretha

2008-03-29 @ 13:10:36
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0