Ny dag nya bekymmer eller...

Det kanske inte är så tokigt i alla fall. Fortfarande kallt ute, eldar på i pannan idag.
Tom Limpar och Smulan drar sig för att gå ut

Mitt huvud dunkar som om det vore en stor cymbal inuti, känner mig återigen snorig och hängig. Ska försöka ta mig an mina fröer som jag inte ännu hunnit sätt ner i jorden. Men det känns inte som om det är någon panik med det väder som råder.

Har pratat med Mor som verkar må mycket bättre i dag, tack o lov. I går var det en mycket jobbig dag men som sagt i dag verkar det någorlunda iallafall.

Snart helg igen och i helgen blir det nog en lugn helg i jämförelse med förra helgen. Känner mig fortfarande helt slut. Det blev ju en hel del långa kvällar/nätter och kanske en aning för mycket vin.

Nu är det väl dax för att försöka få nåt gjort hemma här också, vad vet jag inte men det ger sig väl. Har ju tillbringat så mycket tid vid datorn för mitt bildspel de senaste dagarna så nu kan jag ju inte bli sittande i dag också. Livet består ju av mer än en dator, säger en del.....

Kommentarer
Postat av: maria

Va!!! VEM säger det???? Datorn är min bästa grej just nu!!!! Men snart tar trädgården över,,,,då blir det mindre tid här.
Hur fixade du ditt fina bildspel så att du kunde lägga in det på youtube? Var det svårt?

2008-03-27 @ 11:02:56
URL: http://nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0