Lat dag

Har det varit idag. Jätte trött efter nattens nöjen.. Kanon väder har vi haft hela dagen, men tröttheten tog överhand så något bus blev det inte i dag.

Idag tillagades fisken som vi fångade i går. verkligen jätte gott, ugnsgrillad laxöring med pressad potatis och en god creme fraiche sås är inte att föringa. Efter middagen packade Sofie och Robert i hop och drog iväg hem till Härnösand. Så nu sitter vi kvar här jag, Bosse och Sara. Tur hon är kvar annars har det ju blivit tvär tomt här.

Sara tog sig ett skumbad med levande ljus och godis, lät skönt men jag tror jag avvaktar med badandet till i morgon.
I morgon ska vi ut och övningsköra lite och sedan ska väl Sara åka tillbaka till Övik.
Hur min övriga vecka ser ut vet jag inte ännu men det verkar bli en lugn vecka

Nu ska jag umgås lite med henne känns som det blir en tidig kväll.


Kommentarer
Postat av: Millapilla

ÅÅÅÅ vad gott recept! Ha en myskväll och kram

Postat av: Nilla

MM jag visade gubben bilderna på eran fångst ..oh vilka fina fenor du ser vilken härlig laxöring..Var bor dem? Höga kusten oj oj vilket paradis..Bli inte förvånad om vi hälsa på i sommar ha ha må så gott

2008-03-25 @ 07:34:51
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Lillemor

låter som en bra dag..en bra helg överhuvudtaget. kul med lite övningskörning. hoppas du får en toppen vecka nu gumman.det är du värd.kram

2008-03-25 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0