KENT

Är dom ute eller??? Sara har försökt nu i en månads tid, själv och med min hjälp att bli av med 2 st biljetter sittplats, men det finns inget intresse.
Var det inte dom som var rätt stora för bara ett år sedan? eller är jag helt ute?

Är det Öviksbor som inte begriper att dom är bra eller. Jag fattar ingenting, vill folk inte gå? Det finns till och med biljetter kvar. Alla i Övik trodde ju att de biljetterna skulle ta slut direkt, så också min dotter.
Problemet kan ju i o för sig vara att det är mitt i sportlovet, folk kan ju dragit till fjälls men visst är det konstigt att inte intresse verkar finnas.

Nu har vi varit ute o kört lite bil , första gången för Sara och jag måste säga att hon var jätte duktig. Det här kommer nog att gå jätte bra tror jag.

Ska strax skjutsa henne till bussen lite tidigt men det är jätte halt ute och vi tänkte far iväg lite tidigare så hon kanske hinner köra lite mera ordentligt i Ullånger där det finns mera stora ytor tex mera stora parkeringar. Till veckan är jag ju i Övik mån tis så då ska vi också iväg för att köra lite bil, spännande.

Ute lyser solen men tyvärr har vi ju inte hunnit med den så mycket som jag hade trott och velat men det kommer väl andra dagar hoppas jag.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

nej givetvis blir ni inte av med den skiten !!!!HAHAHAHAHA
jag hatar dom..
men pierre. minsann.
synd han inte e där uppe.. han hade köpt dom direkt..
hoppas hon blir av med dom.kan hon inte gå dit?
synd.. vad kul att det gick bra första gången.med bilkörningen alltså..den första är ju så superviktig. går det fel då
..då blir det aldrig bra.. hoppas ni kan köra mkt
massakram

2008-03-06 @ 18:32:07
Postat av: Cissi

Så det är övningskörning på gång?
Dottern fick sitt körkort i november så den tiden är förbi, tack och lov! :o)
Jättenervös var jag när jag åkte med, även om hon var jätteduktig! Har nog lite taskika nerver..

2008-03-06 @ 19:15:26
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: maria

Men vad är det Lillemor säger??? Kent som är så bra!!!!

Loussastugan påminner mycket om stubberudsstugan som den såg ut i ursprungligt skick. Mysigt ställe!

2008-03-06 @ 20:20:30
URL: http://nightviolet.blogg.se
Postat av: maria

Ja, Jenny fyller år i juni och är en 87:a.

Klok för sin ålder men osäker på sig själv och vem hon är.....Jag vet vem hon är!!!! Världens bästa och underbaraste dotter....precis som du tycker om dina båda!!!!

Tänk att det ska vara så svårt för dem att förstå sitt egenvärde ibland!!!!!

2008-03-06 @ 20:43:04
URL: http://nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0