Förkylt läge...

Eller egentligen vet jag inte om jag bara är trött efter allt jobb eller om jag helt enkelt har låtit Bosse smitta mig. Det lutar väl åt det senare alternativet.  Känner mig otroligt trött, har fått en ret hosta som river bröstet ur mig och just nu rinner svetten på mig.

Men i övrigt är allt bra!! Har haft ganska mycket att göra på fiket dessa 2 dagar. I går kväll åkte jag och Sara iväg ut för att övningsköra och jag tycker ju hon är lika duktig som tidigare.

Bosse är relativt pigg igen, tror inte han har feber längre. I morgon åker han i väg till Övik (vi byter av varandra) han har ju sin herrklubb 1 gång i månaden och det är den kvällen i morgon.

I övrigt har inte hänt så mycket. Eller det var roligt kan jag säga att köra vägen hem idag. E:4an var helt ren från snö och is och vägen från Ullånger och ut i till havet var faktiskt också delvis ren. Sen var det i o för sig vissa ställen som var mindre roligt, där det var snömodd och spårigt. Men det visade att trots brist på sol så händer det saker med denna utäcka snö i alla fall, jätte härligt.

Orkar nog inte dikta ihop mera för ikväll utan ska istället gå o hälsa på er o kolla vad ni hållit på med. Återkommer nog i morgon med lite mera roligt
Ha en mycket bra kväll

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja jag har fått jobb på Terra Cotta i Kramfors!
De bygger ju ut nu och har tagit över Mode för dig lokaler! Så det kommer bli jätte kul och jag börjar efter påsk!

/Sus

2008-03-11 @ 20:28:28
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Margaretha

Det e lite konstigt men det verkar som om alla e förkylda....
Margaretha

2008-03-11 @ 21:13:15
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej ja men visst är det kul när man gör såna klipp det känns bra förstår att din dotter var nöjd...må så gott

2008-03-11 @ 21:38:41
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Inger

Inte kul, jag var dålig förra veckan..
Men det hör nog till nu,,
Ha det gott!
Kram

2008-03-11 @ 22:46:13
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se
Postat av: Lillemor

usch hoppas du inte blir aspaj nu då.. håller tummarna för nåt lite lätt bara:) massa kram

2008-03-12 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0