Det var bättre i går

Har inte varit in i dag hos någon av er mina bloggvänner. Mår så kymigt idag. Har fått en fruktansvärd magkatarr, med en halsbränna som inte är av denna värld.



Precis så här känns det!! Trött och hängig så känns det idag.

Vädret är inte heller nåt man kan skryta med idag. Blåsigt och kallt inte alls som igår. Förmodligen var jag väl för snabb i vanlig ordning med att ropa  högt  i glädjande tonarter att våren var här i går, för idag är det mera höst än vår.

Hjärnan känns ganska tom, känns inte som jag har nåt att berätta heller.  Bosses brorson Magnus med familj hälsar på oss i helgen, mycket trevligt!! Det är alltså han som är pappa till min kavaljer på 4 år, min ständige följeslagare med vattenspruta under sommrarna när blommorna ska vattnas.

image192

Han är mitt lilla charmtroll!!! I dag har han tyvärr lite feber så hon sitter i fåtöljen o tittar på scoobi doo.
Under tiden som jag skrivit  har faktiskt solen tittat fram så en cig på trappen borde jag väl orka med
ha en bra dag ni alla läsare hoppas ni mår bättre än jag


Kommentarer
Postat av: Margaretha

usch och fy.....stackars dig....
Magkatarr som e så
vidrigt.
Vila upp dig så e du välkommen tillbaka när du känner dig bättre....
Krya på dig
Kram Margaretha

2008-03-29 @ 15:06:42
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0