Andra chansen

Första tävingen gjorde mig lite splittrad måste jag säga. Pudlarna hade ju lite show och jag gillar verkligen låten, men Sibels låt är också verkligen  jätte fin. Jag var ändå helt övertygad om att pudlarna skulle gå vidare så jag blev lite förvånad, men kanske ändå i nget fel val?!

Andra tävlingen Ola eller Caracola?? Nja jag tycker ju att de är lika dåliga båda två! Winegums på scen....Jag tycker att det var rätt vinnare här, trodde att alla gamla gubbar satt på telefonen för att rösta på winegumsen.

Tredje tävlingen: Är det någon vits att man tycker nåt?? Tja allvarligt jag tycker faktiskt att Johnsson/Häggkvist låt är en jätte bra låt, bara hon int  talar, hon ska ju inte göra nåt annat än att sjunga. Nordman är ju också bra, men tyvärr jag tror ju han är chanslös.
Men gissa jag fick chockhicka!!! Det måste bero på att det är en öviksbo som gjort låten.  Men jag kan ju inte låtsas som om jag inte är besviken. Nordman slog ut carola och andreas......

Fjärde tävlingen: Terese sjunger som en gudinna men gör hon sig hos öststatarna??Suzzi tapper, ja hon har nog inte mycket att hämta i kväll. Men jag har ju alltså hur fel som helst. Ursäkta mig men jag börjar tro att svenskarna röstar med hjärtat och inte med känslan för musik o eurovision, knasigt.

När det nu gäller själva tävlingen Sibel, Ola, Nordman och suzzi Tapper?? Ja Sibel och Nordman säger jag, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

2008-03-08 @ 21:08:37
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Emelie

Man blev faktist rätt chockad när carola åkte ut, men det var rätt kul ändå ;D
Hoppas nu att Ola går vidare :)

2008-03-08 @ 21:11:43
URL: http://emeloj1.blogg.se
Postat av: Cissi

Så rätt du hade! :o)

2008-03-08 @ 21:40:05
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: maria

Perfekt tippat!!!! Bättre än mitt travtips.....sorry för det!

2008-03-08 @ 21:50:41
URL: http://nightviolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0