Sömnbrist

Orkar inte skriva så mycket idag. Har faktiskt inte heller hänt eller gjort så mycket. Jag och min svägerska var ner och städade och gjorde i ordning gäst kajen.  Vi öppnar ju gästhamnen ordentligt nu i helgen och då ska det ju vara skinande fräscht.

Här nere kommer det om några veckor vara alldeles fullt med båtar och turister.


Har sytt färdigt Saras gardiner så i morgon kan jag sätta upp dom åt henne och förhoppningsvis ska det väl då bli mörkt och gå att sova hos henne.
Natten som var sov jag inte många timmar och jag känner mig nu ganska sliten, ögonen går nästan i kors.

Nu är det alltså natti natti och med en önskan om att få sova ordentligt. Jag lider verkligen med Nightviolet som aldrig tycks sova, hur står människan ut? eller det kanske hon inte gör??

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hoppas att du fick en god natts sömn :D

Ha en riktigt fin helg

Margaretha

2008-06-13 @ 18:49:11
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Maria

Jodå Cilla, jag står ut. Jag har haft det så här i över 10 år så jag är van nu. Men det är jobbigt!!! Hjärnan känns kokt! Men det som är värre är att alla inre organ slits så otroligt. Mitt hjärta är som på en 80-åring nu......

Såklart man funderar på hur länge det ska fortsätta slå....



Men skam den som ger sig!!! Detta dygn har jag sovit 8 timmar sammanlagt!!! Halleluja!!! Man tror inte det är sant. Ett dygn för några månader sedan sov jag så mycket då också....! det kanske är på rätt väg!!!???? Man kan ju hoppas!



kram på dig!



2008-06-14 @ 05:59:02
URL: http://nightviolet.blogg.se/
Postat av: Mia

Jobbigt att inte kunna sova ordentligt, hoppas det gick bra?!

2008-06-14 @ 08:38:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0